مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1768

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1355

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1360

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1391

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1455

برچسب ها

نرم افزار
فناوری اطلاعات
نرم افزار اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

نرم افزارهای پرکاربرد اندروید:

MX Player

یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چون تمام انتظاراتی که از یک پلیر کامل دارید در MX Player وجود دارد. این ویدئو پلیر می تواند تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش می دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری جذاب و زیبای آن است که کاربران را جذب می نماید! کاربران بیشتر شیفته کیفیت بالای ساخت این ویدئوپلیر می شوند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد! اگر به دنیال کامل ترین، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید MX Player Pro بهترین گزینست.

 

 

 

 

PicsArt – Photo Studio

کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر (Photo Editor) برای اندروید است که با دانلود بیش از ۷۰ میلیون بار در پلی استور محبوب ترین ویرایشگر عکس به شمار می آید که با نصب آن بر روی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود داشته باشید و با استفاده از ابزارهای بی نظیر آن تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. این اپلیکیشن تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیارتان قرار می دهد و می توان آن را قدرتمندترین نرم افزار ویرایشگر عکس برای اندروید نام برد!

 

 

Call Recorder – ACR Pro

یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و رایگان برای ضبط تماس های تلفنی ورودی و خروجی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت می توانید به صورت خودکار تماس های خودتان را ذخیره کنید! با این برنامه مهم نیست که تماس گیرنده شما باشید یا شخصی دیگری، شما می توانید تمامی تماس هایی که می گیرید و تماس هایی که دریافت می کنید را ضبط نمایید و در حافظه ی دستگاه اندرویدی خودتان ذخیره کنید! این اپلیکیشن دارای رابط کاربری عالی و طراحی بسیار زیبا و کاربرپسندی می باشد و امکان شخصی سازی بسیاری از تنظیمات را نیز به کاربر می دهد.

AirDroid

اگر شما می خواهید اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود را از طریق رایانه ی شخصیتان مدیریت کنید این اپلیکیشن بهترین گزینه است. یکی از بهترین، قدرتمندترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریت اندروید از طریق اتصال اینترنت با نام AirDroid می باشد که کامل ترین و آسان ترین برنامه ی اندروید منیجر می باشد! با داشتن این برنامه بر روی موبایل خود می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن از طریق اتصال اینترنت مدیریتی کلی برروی اندرویدفون خود داشته باشید!

بدون نیاز به کابل USB و با اتصال نت قادر خواهید بود بر روی گوشی خود مدیریت کنید ؛ پس از برقراری اتصال این امکان را خواهید داشت تا  پیامک ها، موسیقی ها، فیلم ها و اپلیکیشن های موجود در گوشی اندرویدی خود را در محیطی بسیار ساده کنترل کنید! کار با برنامه بسیار آسان است به گونه ای که پس از نصب و اجرای برنامه با دو گزینه روبرو خواهید شد که به آسانی می توانید به شبکه متصل شوید و از طریق مرورگر و آدرس web.airdroid.com برروی بخش هایی همچون مسیجینگ، گالری، برنامه ها و بازی ها، مخاطبین، تقویم و غیره دسترسی داشته باشید!

 

DU Battery Saver

اگر باتری اسمارت فون و یا تبلتتان زمان بسیار محدودی شارژ را نگه می دارد شما می توانید با این اپلیکیشن تا ۷۰ درصد در مصرف باتری صرفه جویی کنید! این نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای گامی اساسی در زمینه ی بهینه سازی باتری موبایل شما برمیدارد و با کارهای متعدد به طرز چشمگیری مصرف باتری گوشیتان را کاهش می دهد.

 

 

Avira

یکی از بهترین و محبوب ترین کمپانی ساخت برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای انواع سیستم عامل می باشد که اپلیکیشن خود را با نام Avira Free Android Security برای اندروید منتشر کرده است و باعث امنیت در اسمارت فون شما می شود.این اپلیکیشن مجموعه کاملی از ابزارهای امنیتی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها قادرید از حریم خصوصی خود در برابر جاسوس افزارها محافظت کنید و امنیت گوشی خود را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید . با نصب این آنتی ویروس برروی موبایل شما می توانید هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشیتان از طریق سایت Avira کنترل اسمارت فون خود را در دست بگیرید! اگر گوشيتان گم شده باشد از طريق وب مي توانيد براي يابنده آن پيغام فرستاده و يا دستور قفل شدن گوشي را صادر كنيد. اين ابزار قادر به يافتن مكان گوشي شما مي باشد، در صورتي كه گوشيتان گم شده باشد و بر روي سايلنت باشد، از طريق وب مي توان نويزي با صداي بلند براي گوشي فرستاد تا با شنيدن آن گوشي را پيدا كنيد. اين ابزار قادر به ارائه خدمات به ۵ دستگاه مي باشد.

 

 

Power Clean

یک ابزار کوچک، سریع و کامل برای گوشی های اندرویدی است که با استفاده از آن امکان افزایش سرعت و پاکسازی گوشی را به شما می دهد. این برنامه قابلیت افزایش سرعت رم، بهینه سازی دستگاه، مدیریت برنامه ها، قفل برنامه و حفظ امنیت را نیز دارا است. با استفاده از آن می توانید فضای خالی بیشتری را آزاد کنید، رم را افزایش سرعت دهید، امنیت خودتان را تامین کنید، برنامه های غیر لازم را حذف یا غیر فعال کنید، برنامه ها را قفل کنید و دستگاه خود را به صورتی در بیاورید که تصور شود، همین الان خریداری شده است!

Google Drive

یکی از بهترین سرویس های کمپانی گوگل می باشد که مدتی است شاهد ساخت کلاینت مخصوص اندرویدی این سرویس بی نظیر نیز هستیم . توسط این سرویس یک فضای ابری کاملا اختصاصی برای نگه داری و آپلود و دانلود انواع فایل های مورد نظرتان دقیقا همانند سرویس Dropbox به شما تعلق می گیرد که توسط کلاینت اندرویدی این نرم افزار می توانید به راحتی فایل های خود را بر روی فضای شخصی تان مدیریت نمایید .

 

 

Photo Grid – Collage Maker

یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا از گروه برنامه نویسی عکس های خارق العاده ی کلاژ مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از آن می توانید زیباترین، حرفه ای ترین و جذاب ترین عکس های کلاژ را تهیه کنید. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن با ابزارهایی عالی عکس های موجود در گالری موبایل خود را به همدیگر بچسبانید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید و سپس در صورت تمایل افکت هایی زیبا و یا قاب های جذاب به آن اضافه کنید و ذخیره نمایید.

 

Open Signal

امکان یافتن پوشش و سیگنال شبکه های مختلف مانند  3g ,4g ,wifi و … را به شما می دهد و با یافتن بهترین سینگال در اطرافتان، می توانید سرعت دریافت آن را افزایش دهید و به این صورت با سرعت بیشتری از اینترنت استفاده کنید.

 

 

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید