معرفی سامانه مدیریت درخواست پرسنلی حمکار (عرضه کننده: شرکت داده پردازان آرتا پارس)
سامانه مدیریت درخواست های اداری، سامانه ای تحت شبکه است که امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد و در نتیجه، کنترل اطلاعات پرسنل توسط مدیریت به راحتی امکان پذیر خواهد بود و روند محاسبات کارکرد را دقیق و شفاف می سازد و همچنین باعث صرفه جویی در زمان محاسبات نیز می شود.
اجزای سامانه پرسنلی:
سامانه کاربران
سامانه کاربران، در هر کامپیوتر قابل دسترس است و کارمندان می توانند به راحتی درخواست های اداری خود را مانند مرخصی روزانه و ساعتی، ماموریت، اضافه کاری را در اسرع وقت ارسال نمایند و تایم شیت های خود را به صورت لحظه ای مشاهده نمایند.
سامانه مدیریت
در این سامانه مدیران حسابداری و پرسنلی می توانند چارت های سازمانی شرکت را به صورت n سطحی تعریف نمایند و همچنین تنظیمات محاسبه تایم شیت ها را طبق روال مصوب شرکت تنظیم نمایند.
گزارشات
در این نرم افزار با توجه به میزان مرخصی های روزانه و ساعتی، گزارش های کاربردی از کارکرد ماهانه تهیه می شود.
چرا سامانه پرسنلی؟
- محاسبه تایم شیت ماهانه با تطبیق درخواست ها و دستگاه ساعت زنی
- امکان ویژه سازی بر اساس عملکرد هر شرکت
- امکان ارسال کارکرد ماهانه به سامانه حقوق و دستمزد و فایل اکسل
- قابلیت اجرای تحت شبکه داخلی