مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1694

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1317

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1320

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1349

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1416

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

بهترین برنامه های تشخیص آهنگ 

 

این روزها موسیقی به بخش مهم زندگی ما تبدیل شده است. در رستوران، کافی شاپ، تاکسی، آسانسور و … به آهنگ‌هایی بر می خوریم که بعضی از آن‌ها واقعا زیبا و خوش آهنگ به نظر می‌رسند؛ در حالی که حتی اسم آهنگ و خواننده آن‌ها را هم نمی‌دانیم.

تا چند سال قبل، پیدا کردن آهنگی که نام آن را نمی دانیم، کاری بسیار سخت بود. اما امروزه و با تولید انواع نرم افزار تشخیص آهنگ، این مشکل حل شده است. کافیست یکی از این برنامه‌ها را روی تلفن همراه خود نصب کرده و بخشی از آهنگ مورد علاقه خود را زمزمه کنید. چند لحظه بعد، نام آهنگ و خواننده آن، روی صفحه نمایش موبایل ظاهر می‌شود!

در این مقاله از گروه داپ سافت قصد داریم به معرفی بهترین برنامه‌های تشخیص آهنگ بپردازیم. اگر می‌خواهید در هر زمان به آهنگ های مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید، با ما همراه باشید.

 

برنامه Shazam

این برنامه یکی از بهترین برنامه های تشخیص آهنگ می باشد. این اپلیکیشن مفید و محبوب، روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS نصب می شود. و تنها کافیست ۱۰ ثانیه از یک آهنگ را در شازم ضبط کنید و چند لحظه صبر کنید. این برنامه با تطابق الگوی فرکانسی آهنگ ضبط شده با بیش از ۸ میلیون آهنگ موجود در کتابخانه خود، نام آهنگ و خواننده آن را روی صفحه نمایش نشان می دهد.

اپلیکیشن Shazam این قابلیت را دارد که به صورت مداوم در پس زمینه تلفن همراه شما اجرا شده و تمام آهنگ‌هایی که در اطرافتان در حال پخش هستند را برای شما شناسایی کند. شازم تمام آهنگ‌های پیدا شده را در قسمت My Music ذخیره می‌کند.

 

 

برنامه SoundHound

این برنامه به راحتی آهنگ های مختلف را پیدا می کند. ویژگی بسیار عالی این برنامه این است که  حتی از روی زمزمه کردن بخشی از یک آهنگ توسط کاربر، می‌تواند نام و جزئیات دقیق آن را پیدا کند. این اپلیکیشن از یک دستیار داخلی به نام Hound برخوردار است که به شما در جستجوی دقیق و حرفه‌ای، کمک خواهد کرد. این اپلیکیشن روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به راحتی کار می‌کند.

 

 

برنامه MusixMatch

این نرم افزار یک ابزار قدرتمند برای تشخیص آهنگ می باشد که شباهت زیادی به Shazam دارد. این اپلیکیشن روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به خوبی کار می‌کند و ویژگی برجسته آن، توانایی نمایش متن آهنگ‌های مختلف (حتی آهنگ‌های فارسی) است.

با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود آهنگ‌های مورد علاقه خود در سرویس‌های آنلاین از قبیل اسپاتیفای، گوگل موزیک، Pandora، گوگل پلی موزیک و … را همراه با متن آن‌ها بشنوید. و در صورت تمایل، می‌توانید به ترجمه فارسی متن آهنگ‌ها هم دسترسی داشته باشید. (این قابلیت برای یادگیری زبان‌‌های جدید هم بسیار مفید است)

 

برنامه Genius

پیشنهاد بعدی ما برای نرم افزار تشخیص موسیقی برنامه Genius است. این اپلیکیشن به MusixMatch شباهت دارد و می‌توانید برای تشخیص آهنگ‌های مختلف و هم‌چنین نمایش متن آن‌ها، استفاده کنید. کار با ابن نرم افزار بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید.

 

 

برنامه BeatFind

یک نرم افزار تشخیص آهنگ محبوب است که یک تکه از موسیقی را دریافت کرده و مشخصات آهنگ به همراه لینک پخش در اسپاتیفای را به شما می دهد. رابط کاربری BeatFind از یک دکمه برای روشن شدن میکروفون و شنیدن آهنگ در حال پخش، تشکیل شده است و کار با آن بسیار راحت است.

برای شناسایی آهنگ، تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارد و از این لحاظ، در میان برنامه‌های مشابه بی‌رقیب است. همچنین، شما می‌توانید به تمام آهنگ‌‌هایی که در گذشته جستجو کرده‌اید، دسترسی داشته باشید. هم اکنون، این برنامه تنها برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

 

 

 

 

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید