مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1768

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1355

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1360

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1391

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1455

برچسب ها

نرم افزار
فناوری
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

 

معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید برای آموزش زبان انگلیسی:

1.اپلیکیشن آموزش زبان Doulingo

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها برای آموزش زبان انگلیسی و بیش از 30زبان دیگر است.

اپلیکیشن دولینگو از طریق بازی به شما آموزش می دهد و به همین دلیل برای کاربران محیطی جذاب ایجاد می کند و به دلیل رایگان بودن یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی محسوب می شود.

 

2.اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Hello English : Learn English

این برنامه شامل 475 درس برای آموزش زبان است که موضوعات مختلف را در دستور زبان انگلیسی و لغات به صورت رایگان آموزش می دهد.

یکی از مهم ترین مزایای آن آموزش به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت می باشد. همچنین برای تمرین زبان آموزها ، اخبار و ویدیوهای روزانه در اپلیکیشن قرار داده می شود. با استفاده از این برنامه شما می توانید با مدرس ها از طریق برنامه تماس بگیرید و رفع اشکال نمایید.

 

3.اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Babbel

در این اپلیکیشن درس ها به صورت تعاملی طراحی شده و کاربران می توانند بر اساس موضوعات تفکیک شده شامل اصطلاحات در سفر، محل کار، زندگی روزمره و موارد دیگر ، زبان را فرا بگیرند.

این برنامه به فناوری تشخیص صوت مجهز می باشد. بنابراین کاربر می تواند با ادای تلفظ لغات، لهجه خود را نیز ارزیابی کند. این اپلیکیشن پرداخت درون برنامه ای دارد.

 

4.اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Learn Languages with Memrise

در این برنامه تدریس زبان به صورت ویدیو انجام می گیرد و افرادی که مسلط به زبان انگلیسی هستند از طریق ویدیو به زبان آموزان تازه وارد آموزش می دهند.

آموزش زبان در این اپلیکیشن با یاری افراد بومی در یک منطقه صورت می گیرد. به این طریق که اشخاص با زبان اصلی native انگلیسی ویدیو برای زبان آموزان به اشتراک می گذارند تا از طریق توانایی گفتار خود را تقویت کنند و اصطلاحات جدید یاد بگیرند.

 در این برنامه هیچ ترجمه ای صورت نمی گیرد و مفاهیم زبان به وسیله زبان هدف و اشیاء و تصاویر آموزش داده می شود و کاربر با کمک تمرینات شفاهی ، مهارت های خود را در خواندن ، نگارش ، شنیداری و گفتاری بهبود می بخشد.

قسمتی ار آموزش های اپلیکیشن Memrise به رایگان در دسترس است و برای استفاده از سایر بخش ها باید اشتراک خریداری شود.

 

 

 

 

 

 

نویسنده :

کاربر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید