مقالات اخیر

سامانه دیدبان

سامانه دیدبان(سامانه کنترل ناظران و مدیریت پروژه ها) راهکاری است جهت بهبود مدیریت و سهولت در اجرای روند نظارت، همچنین رهیافتی جهت شفافیت رفتاری پیمانکاران و مشاورین می باشد.

19:29 1401/8/13 1691

بانک اطلاعاتی PostgreSql و ویژگی های خارق العاده آن

PostgreSQL یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی در بانک اطلاعاتی رابطه ای است. برای کسانی که دنبال سیستم های Enterprise هستند این بانک اطلاعاتی یک بانک اطلاعاتی بسیار مناسب است.

10:17 1401/6/31 1316

سی آر ام چیست؟

آشنایی با سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر پیشرفت کسب و کار

10:24 1401/3/17 1319

آشنایی با تکنولوژی ای اس پی دات نت

ASP مخففActive Server Page است. asp.net یک تکنولوژی توسعه وب رایگان است که از net. برای ساخت اپلیکیشن وب و وبسایت استفاده می نماید. برای آشنایی با ASP.NET با ما همراه باشید.

9:38 1401/2/19 1348

آموزش اتصال اینستاگرام به واتس اپ بیزینس

اگر کسب و کار اینستاگرامی دارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود با اتصال حساب اینستاگرام خود به واتس اپ بیزینس، به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار نمایید و فروش خود را افزایش دهید.

10:38 1401/2/15 1415

برچسب ها

فناوری
نرم افزار
اندروید

پاراگراف

در این قسمت پاراگراف ذکر میشود

استفاده از زبان Rust در اندروید

صحت کد ها در توسعه پلترفم اندوید یکی از  اولولیت های گوگل در توسعه سیستم عامل اندروید است. 

یکی از رایج ترین خطاها در محیط اندریود ،باگ ها مدیریت حافظه است. عمده وجود این گونه باگ ها استفاده از زبان های برنامه نویسی  C و C++ است.  با وجود تلاشهای زیادی برای پیدا کردن این گونه خطاها که از سمت برنامه نویسان گوگل صورت گرفته است. با این وجود ۷۰ درصد حفره های امنیتی اندروید از سوی این نوع خطاها بوده است

دو راه برای رفع این گونه خطاها وجود دارد . اولین راهی هست که گوگل استفاده کرده است. تست های سنگین برای یافتن این خطاها و رفع آنها ،اما تجربه نشان داده است که این روش ، روشی کامل نیست. چرا که پاشنه آشیل اندروید شده است.

راه دیگری که گوگل اخیرا مورد استفاده قرار داده است. استفاده از زبان های حافظه امن است. مشکلی که این گونه زبانها داشته است عدم داشتن Performance مناسب در قیاس با زبان های همچون C و C++  بوده است.

چرا Rust ؟

 Rust زبانی است که توسط Mozilla طراحی شده است . این زبان در Performance در رده C++ می باشد و در برخی از مقایسه ها و Benchmark های از C++ هم پیشی گرفته است. در عین داشتن Perfomance بسیار بالا، Rust   به عنوان یک زبان MemorySafe شناخته شده است. این زبان پلی میان زبان های میان رده ای مانند Java  و C# با زبان سطح پایینی مانند C  می باشد.  و این مزیت باعث شده است که گوگل از این زبان در توسعه Android استفاده کند تا ۷۰ درصد از باگ های خود را برطرف کند.

نویسنده :

مدیر سایت

کاربر سایت

0 دیدگاه

دیدگاه خورد را ثبت کنید